.: Strona Główna
 .: Forum
 .: O Stronie
 .: Dołącz do BatCave
 .: Wyszukiwarka


 .: Batman: The Movie
 .: Catwoman

 .: Batman
 .: Batman Returns
 .: Batman Forever
 .: Batman & Robin

 .: Batman Begins
 .: The Dark Knight
 .: The Dark Knight Rises

 .: Batman: Mask of the
 Phantasm
 .: Batman & Mr. Freeze:
 Subzero
 .: Batman & Superman:
 The World Finest
 .: Batman Beyond:
 Return Of The Joker
 .: Batman: Mystery of
 the Batwoman
 .: Batman: Gotham
 Knight

 .: Zawieszone
 .: Fanfilms


 .: Seriale Animowane
 .: Seriale TV


     .: SERIALE ANIMOWANE :: BATMAN: TBATB :: GAME OVER FOR OWLMAN! :.

Tytuł odcinka: "GAME OVER FOR OWLMAN!"
Polski tytuł: "Ostateczny koniec Owlmana!"
Pierwsza data emisji: 6 marca 2009
Reżyseria: Ben Jones
Scenariusz: Joseph Kuhr
Muzyka: Michael McCuistion, Lolita Ritmanis, Kristopher Carter
Animacja: Moi Animation


Obsada:
Diedrich Bader
Jeff Bennett
Corey Burton
Will Friedle
Tom Kenny
James Arnold Taylor
Batman/Bruce Wayne, Owlman
Joker
Red Tornado
Blue Beetle
Plastic Man
Green Arrow

Policja próbuje schwytać Batmana, ale bohaterowi udaje się uciec. Odkrywa on także, że podróże pomiędzy wymiarami manipulują czasem, co to oznacza, że nie było go w Gotham przez trzy tygodnie. W tym czasie Owlman w kostiumie Batmana stał się najbardziej poszukiwanym przestępcą.

Nietoperz próbuje powstrzymać okradającego bank Owlmana. Niestety złoczyńcy udaje się uciec, wystawiając Batmana Green Arrowowi. Chociaż bohaterowie polują teraz na Nietoperza, to Bruce przygotował w różnych miejscach miasta specjalne drogi ucieczki. Jednak próba uniknięcia bohaterów zaprowadza Batmana w ślepy zaułek, z którego ratuje go Joker.

Klaun jest zazdrosny o działalność Owlmana, dlatego chce pomóc Nietoperzowi. Batman ma sceptyczne nastawienie do tego pomysłu, ale wie, że on i Owlman rozumują zbyt podobnie. Plastic Man odkrywa gdzie ukrywa się Batman. Z magazynu wyjeżdża Jokermobile i pozostali bohaterowie natychmiast go zatrzymują, ale w środku znajdują tylko związanego Plastic Mana.

Tymczasem Batman wykorzystuje pilota i przywołuje wcześniejszy model Batmobila. Po dotarciu do jaskini, oglągając różne pamiątki, Joker przypomina sobie jak niejeden raz próbował w wymyślny sposób pozbyć się Nietoperza. Bohater zaś odkrywa, że Owlman poznał jego pliki dotyczące unieszkodliwiania bohaterów.

Owlman wykorzystuje zdobytą wiedzę i łapie kolejnych bohaterów. Jego ostatnim celem jest Plastic Man. Batman próbuje go powstrzymać, jednak Joker wykorzystując bazukę ochrania bohatera. Owlman ucieka batmobilem i po tym, jak Batman odmawia wymiany urządzenia do przemieszczania się pomiędzy wymiarami za swoich przyjaciół, złoczyńca rozpoczyna zagrażać życiu przechodniów. Na szczęście dzięki interwencjom Batmana i Jokera nikomu nie dzieje się krzywda.

Owlman wraz z resztą złoczyńców uwięził bohaterów w pułapkach, z których nie mogą się wydostać. Batman i Joker nie rezygnują jednak z ataku. Niestety, przewaga liczebna przeciwnika sprawia, że bohater wpada w tarapaty, a kiedy Joker dostaje szansę wykorzystania specjalnej pułapki do pozbycia się Batmana postawia z niej skorzystać. Jednak chwilę przed tym, jak gorący wosk miał zalać bohatera, wykorzystał on urządzenie do podróżowania pomiędzy wymiarami i znalazł sojuszników godnych zaufania. Razem z Batmanami z różnych wymiarów udaje mu się uwolnić swoich przyjaciół i pokonać złoczyńców, którzy zostają aresztowani przez policję, natomiast Owlman zostaje odesłany z powrotem do swojego świata.


Autor: Q    



CIEKAWOSTKI I UWAGI:
  • Tak samo jak w filmie Batman Batman używa komunikatora głosowego by zatrzymać batmobil tuż przed sobą.
  • Pomysł, że złoczyńcy kradną pliki Batmana dotyczące powstrzymania bohaterów pochodzi z historii Tower of Babel z JLA #43-46.
  • W odcinku pojawiają się odwołania do serialu z lat 60, kiedy Joker przypomina sobie jak wielokrotnie próbował zabić Batmana.
  • Kostium Batmana, który wykorzystuje Owlman jest identyczny jak ten z Detective Comics #27, ma długie uszy, purpurowe rękawiczki i wczesny symbol Batmana.
  • Alternatywne wersje Batmana to Batman: cowboy, goryl, wampir, futurystyczny, awanturnik i o wielkim mózgu.


CYTATY:

Joker: Jimmy Christmas, the Batcave? Look at all your toys! Oh, an entire wing for moi? I knew you cared.

Joker: (przez radio) Listen, you creep in bat's clothing. We don't make deals with criminal scum.
Batman: Don't touch my radio. We don't make deals with criminal scum. Usually.

Joker: Bats, based on this little adventure, if you weren't the stalwart hero and I wasn't the homicidal maniac, we could have been friends.

           
           
           
           
           



INFORMACJE O POLSKIEJ WERSJI:

Wersja polska: Master Film
Reżyseria: Agata Gawrońska-Bauman
Dialogi: Iwona Krzeska
Montaż: Paweł Siwiec
Dźwięk: Mateusz Michniewicz
Kierownictwo produkcji: Katarzyna Fijałkowska

W wersji polskiej udział wzięli:
Radosław Pazura - Batman/Bruce Wayne
Mirosław Guzowski - Joker
Marcin Mroziński - Red Tornado
Sebastian Cybulski - Blue Beetle
Przemysław Stippa - Plastic Man
Łukasz Talik - Green Arrow
i inni


<<< Poprzedni odcinek - Powrót do spisu odcinków - Następny odcinek >>>




WAK - Serwis Komiksowy
Spider-Man Online

Punisher - Serwis o Punisherze
The Truth about The X-Files


SmallvillePlanet

HitmanAsylum.pl - serwis poświęcony grze Hitman




© Copyright 2003 and 2011 by BatCave. Wszelkie prawa zastrzeżone
Batman is registered trademark of DC Comics, Warner Bros.

Projekt i wykonanie: myspace.com/WebMastaMajk