|
|
|
|
.: STRONA GŁÓWNA :: ARCHIWUM :: MARZEC 2010 :.
|
|
Tęsknie za Tobą, zeszytówko! | |
Dodano: 06-03-2010, 21:34 Autor: kelen |
|
|
W internecie pojawiła się bardzo ciekawa inicjatywa, która ma na celu przekonać wydawnictwa komiksowe, by komiksy superbohateskie znów były dostępne w formie zeszytów, jak za czasów TM-Semica.
"Zapewne wielu z Was pamięta złote czasy komiksu w Polsce - piękne lata 90-te, kiedy w każdym kiosku za drobną sumę pieniędzy można było kupić kolorowy zeszyt po brzegi wypełniony superbohaterską akcją. To właśnie dzięki TM-Semicowi setki, jeśli nie tysiące, młodych i nieco starszych ludzi zainteresowało się kulturalnym i rozrywkowym fenomenem, jakim jest komiks.
Akcja "Tęsknię za Tobą, zeszytówko" ma na celu pokazanie wydawnictwom komiksowym, jak bardzo tęsknimy za tamtymi czasami. Chcemy dowieść, że - wbrew ogólnie panującemu przekonaniu - kolorowe zeszyty spod znaku Marvela, DC i Image wciąż mają w Polsce wielu fanów, którzy z chęcią kupowaliby ja także dziś, w czasach drogich, ekskluzywnych wydań zbiorczych."
Blog akcji znajduje się pod tym linkiem.
| | |
Powrót do newsów |
Dodano: 06-03-2010, 21:49 | Autor: Dezerter
|
Przy dzisiejszej systematyczności Egmontu(1 wydanie zbiorcze na rok) nie wiem czy wytrzymałbym czekanie 2-3 miesiące(albo i dłużej) na 30-sto stronicowy komiks. Wolę cały głód zaspokoić na jednym poczytaniu niż rozkładać w czasie. Optowałbym za zwiększeniem ilości wydań zbiorczych tzn. minimum 2-3 na rok(co około 4 miesiące 1 liczące w granicach 200 stron)
|
Dodano: 09-03-2010, 18:21 | Autor: Gildi
|
Och, czasy kiedy komiksy były w każdym kiosku to były złote lata mej młodości:D Zniknęły zeszytówki to i komiks przestał się popularnością. Mało komu z mniejszych mieścin chce się jeździć do dużych miast tylko po to by wydać około 40zł na komiks. Stąd też i zanika w narodzie miłość do tego rodzaju twórczości. Poza tym odcinkowe wydawanie ma też wiele swoich zalet nie na darmo odcinkowe opowieści cieszą się takim uznaniem na świecie (seriale, książki publikowane w odcinkach)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|