Powoli żegnamy się z niezwykłą kampanią wirusową jaka towarzyszyła od maja zeszłego roku obrazowi "The Dark Knight". Trzy dni temu zakończyło się odliczanie na stronie WhySoSerious.com/overture, w wyniku czego na stronie CitizensForBatman.org pojawiły się wskazówki, które doprowadziły do zebrania licznych grup osób w centrum Nowego Jorku i Chicago, aby tam mogły one na własne oczy zobaczyć ogromne loga nietoperza wyświetlone specjalnie z tej okazji na wieżowcach Woolworth Buidling i Sears Tower. Wykonane zostało zatem przedostatnie zadanie z listy Jokera ("Zebrać wszystkich fanów").
Przedwczoraj Joker postawił kropkę nad "i" wprowadzając w życie ostatni etap z listy swoich niezwykłych akcji ("Zostawić po sobie wielki ślad"). Klown w mailach do fanów porozsyłał wiadomość z charakterystycznymi "Ha HA ha" i adresem WhySoSerious.com/kickingandscreening, gdzie dla najszybszych szczęśliwców czekały darmowe wejściówki na przedpremierowe pokazy "The Dark Knight" we wtorek 15 lipca w 24 kinach IMAX na terenie różnych miast Stanów Zjednoczonych.
Ale to nie wszystko, ponieważ na koniec zabawy Joker postanowił dać jeszcze raz wyraz swojego malowniczego zamiłowania do anarchii i chaosu. Podobnie jak to robił z The Gotham Times, "zainfekował" wszystkie towarzyszące kampanii wirusowej witryny internetowe. Dowcipniś nie oszczędził nawet strony oficjalnej, poulepszał nawet na swój własny sposób plakaty do filmu.