.: Strona Główna
 .: Forum
 .: O Stronie
 .: Dołącz do BatCave
 .: Wyszukiwarka


 .: Batman: The Movie
 .: Catwoman

 .: Batman
 .: Batman Returns
 .: Batman Forever
 .: Batman & Robin

 .: Batman Begins
 .: The Dark Knight
 .: The Dark Knight Rises

 .: Batman: Mask of the
 Phantasm
 .: Batman & Mr. Freeze:
 Subzero
 .: Batman & Superman:
 The World Finest
 .: Batman Beyond:
 Return Of The Joker
 .: Batman: Mystery of
 the Batwoman
 .: Batman: Gotham
 Knight

 .: Zawieszone
 .: Fanfilms


 .: Seriale Animowane
 .: Seriale TV


     .: INFO :: KOSTIUM :.

Patrząc wzgląd na komiks, kamizelka kuloodporna to przy tym muzealne starocie. Zaprojektowany dla maksymalnego pożytku, strój Mrocznego Rycerza jest zarówno ognioodporny i odporny na substancje chemiczne, z potrójnym pancerzem umieszczonym w pierwszym rzędzie dookoła torsu i Bat - Symbolu. Jego zbroja potrafi wytrzymać napięcie nawet 200,000 wolt, a buty są skonstruowane na podobieństwo wspinaczkowych, przez co łatwo mu przemieszczać się na różnych podłożach. Rękawice są zrobione tak, by utrzymać się na każdej wysokości, niezależnie z jakiego ona jest materiału W dodatku , podwójnej ilości łuskowa peleryna jest ofensywną bronią: jej obciążone końce dostarczają fizycznego uderzenia w parze z jego udowodnionym psychologicznym uderzeniem na przestępcach. Kaptur, w który jest wbudowany mikrofon umieszczonego na jego wielkich uszach, z radio odbiornikach przytwierdzonych w uszach (nie tych w masce) i noktowizora umieszczonego w oczodołach maski, dzięki których nietoperz widzi w ciemnościach i dzięki temu może się dobrze ukryć. Również opcjonalne panele chroniące głowę, jak i obszary skroniowe czaszki zrobione z twardego materiału czynią głowę Batmana jako broń w czasie walki. Główny cel kostiumu jest oczywisty - ma zadziałać jako kamuflaż i wzbudzić w przeciwnikach strach. Jego podstawowy projekt pozostał faktycznie niezmieniony; to często zostaje uaktualniany o nowe cuda w techniki, które pomagają Batmanowi w jego walce ze złem.



POMOCNICZY PAS


  Bata rangi, bomby, gadżety i gazy bojowe są tylko małym pokazem "konkretów", które Mroczny Rycerz ukrywa w użytecznym pasie, być może najbardziej sekretnego przedmiotu, jakiego kiedykolwiek stworzył. W pasie najważniejszymi rzeczami są:
 - Apteczka pierwszej pomocy z antybiotykami zmniejszającymi ból, ale nie powodującymi urojenia.
 - Komunikator, dzięki któremu komunikuje z Jaskinią, uruchamia automatycznego pilota w batmobilu(w filmie "Batman" Batman używa go by zatrzymać nadjeżdżający Batmobil [informacja dla tych, którzy się zastanawiają, do kogo w tamtym momencie gacek mówi :) ] i przerabia nagrany wcześniej dźwięk czy rozmowę .

 - Podsłuch, pomocniczą latarkę, mikrokamerę, którą można przylepić na dowolnym podłożu
 - Harpun, który na zdjęciu jest umocowany w zamku pasa. Jest uniwersalny i właściwie jest główną bronią Batmana. To dzięki niemu "lata". Jest również wersja pistoletowa, którą widać obok.





 - Bata rang - broń, która jest nie tylko śmiercionośna, ale również szybka i cicha. Bata rangi dzielą się na sterowane ręcznie i komputerowo. Te drugie potrafią jednym rzutem powali 8 gości! Klasyczne są ciągle udoskonalane ,by były łatwiejsze do uchwytu i by robiły mniej hałasu.
 - Legendarna dmuchawka zasypiająca, schowana w prawym bucie, która po raz pierwszy pojawiła się w Year One. Strzałki, które z niej leciały były nasiąknięte małą dawką anakondy, dzięki której przeciwnik potrafił zasnąć na dwa dni!
 - Granaty, które się dzielą na:



  - Mgielne. Tworzyły dużo dymu, przez co przeciwnicy mieli zmniejszoną widoczność (Patrz: Year One)










 - Gazowe. Zawierają substancje usypiające lub (jak to było w "Powrocie Mrocznego Rycerza") sprawia, że w prawej półkuli mózgowej zbiera się bardzo silny symulant. Mała dawka sprawia, że człowiek przez 20-30 minut przeżywa swój najgorszy koszmar. O większej się już nie wypowiadać....










 - Napalm. Jak sama nazwa wskazuje po użyciu pojawia się sporo pięknego ognia..













 - Jest to jedyny defensywny gaz. Zawiera chemicznie udoskonaloną wodę, która w mig upora się z ogniem.









 - Minikomputer - To już tylko gadżet, który gacek zabiera na trudniejsze misje poza rejonem. Nie trzeba chyba tłumaczyć....
 - System samo destrukcji. Niestety pas to nie drzwi firmy "Gerda" i w sytuacjach, gdy Batman zostaje uwięziony, przeciwnicy mogą spokojnie się nim pobawić. Nie wiedzą jednak, że pas ma system, który uaktywnia małą bombę w pasie, która wybucha w promieniu 100 metrów.

Autor: Chudy




WAK - Serwis Komiksowy
Spider-Man Online

Punisher - Serwis o Punisherze
The Truth about The X-Files





© Copyright 2003 and 2012 by BatCave. Wszelkie prawa zastrzeżone
Batman is registered trademark of DC Comics, Warner Bros.

Projekt i wykonanie: myspace.com/WebMastaMajk