|
|
|
|
.: STRONA GŁÓWNA :: ARCHIWUM :: PAŹDZIERNIK 2008 :.
|
|
Dodano: 11-10-2008, 16:24 | Autor: Corn
|
Innymi słowami - Bob Sucks, ani sam nie wymyślił Batmana, ani sam nie rysował...
|
Dodano: 11-10-2008, 17:00 | Autor: Grim
|
Bob nawet pierwszego Batmana kopiował w tak straszliwie chamski sposób, że aż furczało... W sumie bardzo niewiele Mroczny Rycerze temu panu zawdzięcza:D
|
Dodano: 12-10-2008, 00:18 | Autor: MorriS
|
Krytyka za krytyką i to jest SUCKS! Sam studiuję MALARSTWO i rysuję od Dzieciństwa.A Wielcy Artyści zawsze czerpali inspirację od swoich poprzedników,i zaczynało się od kopiowania.Liczy się pomysł,styl,kreska.Przecież w bajkach i filmach piszą że to BOB KANE stworzył postać BATMANA ,a czemu nie wspominają drugiego? hmm.A to co osiągnął to jemu zawdzięczamy jako BATFANI.Tego by nie było gdyby nie ON.Pożegnał nas w 1997 więc oddajmy mu HOŁD a nie bruzgajmy jego osoby i dobrego imienia.Bo na następnego Batmana chętnie się zapewne wybierzemy.Zatem SZACUNECZEK i czapki z głów Panowie.Inspiracji i interpretacji jest wiele.Pozdrawiam wszystkich ARTYSTÓW--> MorriS
|
Dodano: 12-10-2008, 00:53 | Autor: Corn
|
MorriS. Nie wspominają nikogo poza Kanem, bo ten pan był na tyle inteligenty, że zastrzegł sobie prawnie by tylko jego nazwisko szło w parze z tytułem Batmana. Więc nie zamierzam oddawać mu hołdu, bo na to nie zasługuje. Najpierw żerował na Fingerze, potem na Robinsonie i innych, zgodził się bez problemowo na serial w latach 60tych bo zależało mu na kasie, nie na postaci. Taka jest smutna prawda o Kane'ie.
|
Dodano: 12-10-2008, 10:16 | Autor: Grim
|
Tak jak Disney- myszkę Miki wymyślił mu kto inny, a Kaczora Donalda podpisał jako swojego, a twórcę zwolnił :D Zgadzam się z Cornem w stu procentach. A poza tym, chcesz Kane'a porównywać z Raphaelem Santim czy Klimtem?
|
Dodano: 12-10-2008, 10:47 | Autor: (A)nonim
|
Ziobro się nim zajmie. Co z tego że pośmiertnie. ;D
|
Dodano: 12-10-2008, 10:53 | Autor: Grim
|
Niczym Janosika, powieszą go za ziobro :D
|
Dodano: 12-10-2008, 13:44 | Autor: Leon Kennedy
|
Jednak miał swój udział przy tworzeniu tej postaci. Więc przynajmniej na mały szacunek zasługuje.
|
Dodano: 12-10-2008, 16:36 | Autor: pah wraith
|
rotfl, kiedy wreszcie "fani" zrozumieją, że twórcy ich ulubionych postaci tworzyli ZA KASĘ i DLA KASY i nic ich poza ty nie obchodziło. Jakieś mity i legendy wokół Lucasów, Roddenberrych i innych Kane'ów się tworzą... Dajcie spokój, bądźcie realistami. Może to i smutne, ale prawdziwe...
|
Dodano: 12-10-2008, 17:05 | Autor: BatRad
|
Jedno zdanie- wszyscy którzy twierdzą że Bob "sucks" mają szansę: na jutro tworzycie postać która odnosi sukces kulturalny przyćmiewający Batmana. End of story.
|
Dodano: 12-10-2008, 18:00 | Autor: X
|
"Jakieś mity i legendy wokół Lucasów, Roddenberrych i innych Kane'ów się tworzą..." Przepraszam bardzo, ale Roddenberry miał inny cel oprócz zysku. Za "Star Trekiem" w oczywisty sposób zawsze stała pewna wizja i filozofia którą Gene chciał przekazać, oprócz stworzenia serialu który przyniósłby zyski. Z resztą co do tych "mitów i legend" to wogóle pewna przesada. Ja przynajmniej nigdy nie słyszałem, żeby ktoś opowiadał jak to Lucas okradał bogatych i rozdawał biednym, ani żeby przed Kane'em rozstępowała się zupa pomidorowa.
|
Dodano: 12-10-2008, 18:22 | Autor: Corn
|
BatRad - Bob nie wymyślił tej postaci, on ją tylko narysował. Prawdziwym twórcą samej postaci jak i całej otoczki jest Bill Finger i jego paczka z Robinsonem (twórcą Jokera) na czele. Pewnie Ci nie przetłumaczę do rozumu, że Fingera uważam za geniusza a Boba za zwykłego złodzieja, który wykiwał swoich przyjaciół i podczas gdy on się bogacił oni klepali biedę.
|
Dodano: 12-10-2008, 18:24 | Autor: Corn
|
Poza tym geniuszu, Kane tworzył w innych czasach, więc gdyby taki Stan Lee stworzył swojego Spider-mana w latach 30tych dziś byłaby to równie popularna postać jak Batman. Dlatego między innymi Punisher czy Spawn nigdy nie będą tak znani...nie mają tak dużego stażu. Więc, krótko mówiąc, bez ogródek i z całym szacunkiem: Spierdalaj... i wróć jak zmądrzejesz :]
|
Dodano: 12-10-2008, 19:06 | Autor: BatRad
|
Czy ktoś tutaj usunie komentarze tego chama Corna?
|
Dodano: 12-10-2008, 19:47 | Autor: X
|
Tak! Kolejne Wielkie Usuwanie! Cenzuro wróć! Bezie tego święta lasu. Ludzie piszą komentarze i się im wydaje, że im wolno. Basta! A tak serio, może i Corn niepotrzebnie napisał trochę chamsko, ale usuwanie czyichś komentarzy dla tego, że użył raz słowa "spierdalaj" wydaje mi się nieco... przesadne.
|
Dodano: 12-10-2008, 19:52 | Autor: Corn
|
Jak chcą usunąć to mogą usunąć, a ja napisze to samo z pominięciem tego słowa. Dla mnie to żaden problem. Jeżeli ktoś poczuł się urażony to przepraszam, ale czasem brak mi słów na głupotę niektórych.
|
Dodano: 12-10-2008, 20:02 | Autor: BatRad
|
Wsadź sobie przeprosiny. Aha- i spierdalaj.
|
Dodano: 12-10-2008, 20:16 | Autor: Corn
|
heh, no tak bo ja to jestem skończony cham :]
|
Dodano: 12-10-2008, 20:20 | Autor: Feral mutant brawler
|
Hej Corn, jedno "ale" wdg mnie Spidey jest równie popularny co Batman. Jednak ze wszystkim innym się zgadzam nawet ze słowem na 's' czasem po prostu trzeba do niektórych przemówić w języku dlań zrozumiałym.
|
Dodano: 12-10-2008, 20:26 | Autor: X
|
"Wsadź sobie przeprosiny. Aha- i spierdalaj." Czy ktoś tu usunie komentarze tego chama Bat-Rada? :D Serio, po tym jak się wcześniej przyczepił do Corna to było wyniesienie głupoty komentarzy na nowy poziom.
|
Dodano: 12-10-2008, 20:40 | Autor: Corn
|
Feral - Tak, masz rację z tym Spidermanem, ale pomijając komiksy Stana Lee, Batmana i Supermana (i Kapitana Amerykę) nie ma więcej postaci o tak silnym oddziaływaniu w popkulturze
|
Dodano: 12-10-2008, 20:45 | Autor: X
|
"nie ma więcej postaci o tak silnym oddziaływaniu w popkulturze" W komiksach. Książki i filmy stworzyły nie jedną postać która mogłaby nawet z Batmanem i Supermanem stanąć w szranki.
|
Dodano: 12-10-2008, 21:46 | Autor: Corn
|
Tak, tak...w komiksach, nie rozmawiamy tu o filmach bo jasne ze mamy takiego Bonda chociażby
|
Dodano: 12-10-2008, 22:40 | Autor: X
|
Bond akurat zaczął swoją karierę od książek:)
|
Dodano: 12-10-2008, 23:08 | Autor: Grim
|
Debilizm BatRada z jego "spierdalaj" jest tak ogłuszający, że nikt nie zauważył jego propozycji- kolejny z rzędu debili, którzy nie nauczą się, że zasada "jak nie umiesz, to się nie odzywaj", miała zastosowanie w przedszkolu...
|
Dodano: 12-10-2008, 23:20 | Autor: Corn
|
X - Bond to postać, która już książki przeżyła i teraz żyje wyłącznie na taśmie filmowej :]. Ale fakt, zaczynał w książkach.
|
Dodano: 12-10-2008, 23:25 | Autor: X
|
Właściwie to ostatnia książka o Bondzie ukazała się w maju bieżącego roku, więc tak do końca 007 z literacką przeszłością nie zerwał:) Ale fakt, że sława filmów zupełnie jego książkową karierę przyćmiła.
|
Dodano: 13-10-2008, 08:22 | Autor: pah wraith
|
X >Przepraszam bardzo, ale Roddenberry miał inny cel oprócz zysku. >Za "Star Trekiem" w oczywisty sposób zawsze stała pewna wizja >i filozofia którą Gene chciał przekazać, oprócz stworzenia serialu >który przyniósłby zyski. Jako fan ST powiem tyle - filozofia filozofią, ale na pierwszym miejscu stało zawsze trzepanie kasy. Poczytaj sobie historyjki związane choćby z symbolem IDIC, tekstem do melodii do czołówki TOSa itp.
|
Dodano: 13-10-2008, 12:24 | Autor: X
|
To przecież mówię "oprócz zysku". A nie że o zysku wogóle nie ma mowy. Ale faktem jest, że filozofia Roddenberry'ego jest w St bardzo ważna. Jeśli naprawdę wszystko co widzisz w Treku to kolejny maszynka do robienia kasy w niczym od "Star Wars" nie różna, to taki z ciebie fan ST jak z Jabby baletnica.
|
Dodano: 13-10-2008, 19:55 | Autor: pah wraith
|
>Jeśli naprawdę wszystko co widzisz w Treku to kolejny maszynka >do robienia kasy w niczym od "Star Wars" nie różna He he, a gdzież to szanowny X-ie doczytałeś się takich rewelacji w moich wypowiedziach? ;> Po prostu uważam że należy przytomnie patrzeć na zjawiska typu ST...
|
Dodano: 13-10-2008, 20:37 | Autor: Grim
|
Burtonowski Batman to także maszynka do trzepania kasy :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|