|
|
|
|
.: STRONA GŁÓWNA :: ARCHIWUM :: WRZESIEŃ 2010 :.
|
|
"Batman: Arkham City" w Official XBOX 360 Magazine | |
Dodano: 02-09-2010, 17:36 Autor: kelen |
|
|
W najnowszym numerze Official XBOX 360 Magazine pojawił się artykuł przedstawiający zapowiedź "Batman: Arkham City". Nie zawiera on wiele nowych informacji, jednakże warto je ponownie przytoczyć. Niektóre z nich naturalnie zawierają spoilery. Jeśli są one Tobie nie straszne, drogi czytelniku, znajdziesz je w dalszej części newsa.
- Arkham City jest 4 lub 5 razy większe od Arkham Asylum,
- Gra zaczyna się wprowadzeniem od Alfreda, który tłumaczy sytuację z Two-Facem i Catwoman, a gracz ma za zadanie dostać się do budynku, w którym się znajdują,
- Batman jest teraz bardziej zwinny, może nurkować w powietrzu do zwiększenia szybkości lotu,
- Two-Face posiada swój gang na terenie Arkham City, jego członków rozpoznamy po maskach, które replikują oszpeconą twarz Denta,
- Na ulicach znajdziemy również kryminalistów niezwiązanych z żadnym super złoczyńcą,
- Historia sugeruje, iż profesor Strange porywał mieszkańców Gotham, którzy sprzeciwiali się Arkham City,
- Akcja toczy się półtora roku po pierwszej części,
- Pojawia się nowy tryb detektywa, który pozwala rozpoznać ludzi od super przestępców, co pozwoli odnajdywać oprychów Riddlera,
- Riddler znajduje się w Arkham City, będziemy dostawali podpowiedzi, by w końcu się z nim spotkać,
- Jack Ryder został umieszczony w Arkham City ze względu na bycie bliskiemu odkryciu prawdy na temat tego miejsca; Rocksteady nie chciało ujawnić, co odkrył Ryder,
- Pierwsze spotkanie z Two-Facem jest na początku gry; pokazuje nam związaną Catwoman w tłumie przestępców; jego dwie osobowości będą dawały o sobie znać bardzo głośno,
- O losie Catwoman decyduje moneta Two-Face'a - kotka tym razem ma szczęście,
- Podczas konfrontacji z Two-Facem Batman zostaje postrzelony, a Catwoman wpycha Two-Face'a do kadzi z kwasem, do którego miała zostać wrzucona przez przestępców; po bitwie następuje flirt między Nietoperzem i kotką, który zostaje przerwany przez strzał snajpera, który chybia,
- Pierwszym doświadczeniem z trybem detektywa będzie próba odnalezienia pocisku i ustalenie jego trajektorii,
- Trajektoria ujawnia, że strzał został oddany z dzwonnicy, która jest w posiadaniu Jokera,
- Joker jest poważnie chorym,
- Calendar Man został potwierdzony,
- Forma rozmowy z Calendar Manem będzie zależała od prawdziwego czasu - po przestawieniu systemowego zegara na inną datę, dostaniemy zupełnie inną rozmowę,
- Wyrzutnia Batmana posiada upgrade, która pozwala przerwać przemieszczanie się w każdym momencie,
- Gracz będzie musiał zmierzyć się z jeszcze większą liczbą przeciwników jednocześnie,
- Została zwiększona ilość animacji walki,
- Przestępcy boją się używać budek telefonicznych - plotka mówi, że każdy, kto odbierze dzwoniący telefon - umrze,
- Tajemniczym dzwoniącym okazuje się Victor Zsasz, przez którego dostajemy wiele pobocznych misji w grze,
- Aby rozpocząć poboczną misję musimy odbierać kolejne telefony,
- Co-Op został zasugerowany - Catwoman posiada bardzo podobne ruchy w walce co Batmana,
- Rocksteady sugeruje pojawienie się Crime Alley,
- Rocksteady twierdzi, że jedynymi potwierdzonymi przeciwnikami są ci, których już widzieliśmy.
Źródło: arkhamcity.co.uk
| | |
Powrót do newsów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|