.: Strona Główna
 .: Forum
 .: O Stronie
 .: Dołącz do BatCave
 .: Wyszukiwarka


 .: Batman: The Movie
 .: Catwoman

 .: Batman
 .: Batman Returns
 .: Batman Forever
 .: Batman & Robin

 .: Batman Begins
 .: The Dark Knight
 .: The Dark Knight Rises

 .: Batman: Mask of the
 Phantasm
 .: Batman & Mr. Freeze:
 Subzero
 .: Batman & Superman:
 The World Finest
 .: Batman Beyond:
 Return Of The Joker
 .: Batman: Mystery of
 the Batwoman
 .: Batman: Gotham
 Knight

 .: Zawieszone
 .: Fanfilms


 .: Seriale Animowane
 .: Seriale TV


     .: INFO :: GRY :: BATMAN BEGINS :: OPINIE :.
| O GRZE | SZCZEGÓŁY | RECENZJA | GALERIA | OPINIE | VIDEO |
Pierwsze wrażenia z gry, według artykułu z Xboxowego działu serwisu 1UP.

Z artykułu możemy dowiedzieć się m.in., iż pierwszym poważnym problemem, przed którym stanęli twórcy, był... gatunek czy też rodzaj gry, który chcą stworzyć. Mogli bowiem pójść w kierunku gry zabawowej i rozrywkowej lub też przedstawić Batmana jako postać mroczną i tajemniczą - ale nie udałoby się połączyć tych dwóch wizji w jedną, spójną całość. Zdecydowano się podążyć drugą z wymienionych dróg. Teraz Batman jest bardziej szorstkim i mrocznym bohaterem niż ten, którego znaliśmy dotychczas, zarówno w filmie jak i grze komputerowej. Jest również bardziej życiowy, ma własne problemy i kłopoty, ma również swój cel, jest zły i chce dokonać zemsty. Pewnej transformacji uległ także zewnętrzny wizerunek Mrocznego Rycerza - jaskrawy, żółty znak na kostiumie został zastąpiony bardziej stonowanym, czarnym symbolem nietoperza.
Praktycznie od razu można zauważyć, iż największym sprzymierzeńcem elektronicznego Batmana jest... strach. Jak powiedział producent, pan Schneider, wszystko co zostało stworzone w grze, każdy projekt poziomów, każdy szczegół akcji, powstawał z myślą, iż strach jest najlepszą bronią. Wszystko co Batman robi nastawione jest na wywołanie strachu i przerażenia u swoich ofiar. Świat gry został bardzo dobrze przygotowany na tego rodzaju postać. Duża interaktywność z otoczeniem pozwoli nam w dużym stopniu wykorzystywać znajdujące się w pobliżu przedmioty. Umiejętność skradania się wykorzystamy np. do podsłuchania wrogów czy też odkrycia ich słabych punktów. I znowu powracamy do tematu strachu - im bardziej przerażony jest nasz przeciwnik tym bardziej obniża się jego morale i zdolność do walki.
Ilość przerywników filmowych została ograniczona do minimum, pojawiają się one dopiero wtedy, gdy są naprawdę potrzebne. Jak stwierdził pan Schneider, twórcy gry chcieli oddać w ręce graczy jak najwięcej akcji i kontroli na rozwojem fabuły. Potwierdzono obecność sporej ilości postaci znanych ze świata Batmana oraz jego ulubionych zabawek, m.in. bomby oślepiające czy Batarangi. Obecność Batmobilu nie podlega oczywiście dyskusji.

Źródło: Gry Online





WAK - Serwis Komiksowy
Spider-Man Online

Punisher - Serwis o Punisherze
The Truth about The X-Files





© Copyright 2003 and 2012 by BatCave. Wszelkie prawa zastrzeżone
Batman is registered trademark of DC Comics, Warner Bros.

Projekt i wykonanie: myspace.com/WebMastaMajk