.: Strona Główna
 .: Forum
 .: O Stronie
 .: Dołącz do BatCave
 .: Wyszukiwarka


 .: Batman: The Movie
 .: Catwoman

 .: Batman
 .: Batman Returns
 .: Batman Forever
 .: Batman & Robin

 .: Batman Begins
 .: The Dark Knight
 .: The Dark Knight Rises

 .: Batman: Mask of the
 Phantasm
 .: Batman & Mr. Freeze:
 Subzero
 .: Batman & Superman:
 The World Finest
 .: Batman Beyond:
 Return Of The Joker
 .: Batman: Mystery of
 the Batwoman
 .: Batman: Gotham
 Knight

 .: Zawieszone
 .: Fanfilms


 .: Seriale Animowane
 .: Seriale TV


     .: KOMIKS :: USA :: MINISERIE :: ROBIN II: THE JOKER'S WILD #3 :.

ROBIN II: THE JOKER'S WILD #3

Tytuł historii: ...a Comedy Tonight
Rok wydania: 1992 (USA)
Scenariusz: Chuck Dixon
Rysunki: Tom Lyle
Okładka: Dan Jurgens i Dick Giordano
Tusz: Robert R. Smith
Kolor: Adrienne Roy
Liternictwo: Tim Harkins
Ilość stron: 32

Joker nadaje swoje TV Show. Jego komputerowy wirus pozbawił Gotham City energii i światła. Dzięki niemu klaun Wpędził policjantów w długi, manipulując ich wypłatami. Zwolnił także z pracy strażaków, a na obywateli nałożył kolejny podatek. Zadanie powstrzymania szaleńca otrzymuje Gordon, ten woli jednak w tej sprawie porozmawiać z ekspertem. Na dachu komisariatu rozmawia z Robinem. Jedyną możliwością powstrzymania wirusa jest wyczyszczenie i wyłączenie systemu na tydzień.
W kryjówce Joker upaja się swoim sukcesem. W rozmowie z jednym z członków gangu dowiaduje się o meczu futbolowym rozgrywanym następnego dnia.
Rezydencja, poranek. Tim pyta Alfreda czy wiadomo coś nowego na temat Jokera. Alfred odpowiada, że nie. Uwagę obu przyciąga transmisja meczu futbolowego. Nagle na stadionowym telebimie pojawia się Joker z pewną propozycją. Chce za tydzień jeden miliard dolarów, które dostarczy Batman. Wieczorem Tim w domu jednego z kolegów ze szkoły gra w grę Warlock and Warrior. Podczas gry coś przychodzi mu do głowy i opuszcza czym prędzej spotkanie.
Jaskinia. Tim informuje o tym Alfreda i wyjaśnia mu, że Joker dostał się do centralnego komputera gdzieś w Gotham. Opiera się na tym, że każdy system używa linii telefonicznych, Joker, mając dr Osgooda Pellingera i superkomputer, zainfekował wirusem system. Tim ma nadzieje, że namierzy go sprawdzając pobór energii w mieście w ciągu ostatnich siedemdziesięciu dwóch godzin. Chłopiec włamuje się do programu Jokera. Nie wie, że Bat-komputer jest również zarażony wirusem. Na całe szczęście Tim w porę się orientuje i wyłącza go.
Tymczasem w kryjówce Joker ma nadzieje, że dowie się, gdzie jest "dziura" Batmana.
Robin wraca do domu dr Osgooda Pellingera, by poszukać jakichś wskazówek. Tymczasem do biura burmistrza ktoś przysłał tajemnicze pudełko. Na miejscu jest już oddział specjalny i saperzy. Podczas próby otwarcia pudełka wyskakuje z niego kukła Jokera, trzymająca w dłoni list. W swoim biurze Gordon informuje Robina jak ma odbyć się przekazanie pieniędzy szantażyście.

Autor: Anarky

W tym numerze historia zdecydowanie trzyma wysoki poziom. Joker w swoim stylu wywołuje w mieście niemałą panikę i chaos. Jest na tyle zuchwałym i bezczelnym przestępcą, że nie z pomocą dr Osgooda Pellingera próbuje włamać się do Bat-komputera i załadować swego wirusa. Wszyscy w mieście, począwszy od Robina i Gordona, tańczą na razie tak, jak szalony klaun im zagra. Czy miasto bez Batmana jest aż takie bezbronne i nie może oprzeć się szaleństwu Jokera? Robin jest jednak ambitny, nie poddaje się i chce sprostać temu zadaniu.

Ocena: 5 nietoperków

Autor: Anarky

<<< POPRZEDNI NUMER - ROBIN II - NASTĘPNY NUMER >>>




WAK - Serwis Komiksowy
Spider-Man Online

Punisher - Serwis o Punisherze
The Truth about The X-Files





© Copyright 2003 and 2012 by BatCave. Wszelkie prawa zastrzeżone
Batman is registered trademark of DC Comics, Warner Bros.

Projekt i wykonanie: myspace.com/WebMastaMajk