Według prognoz, na trzy tygodnie przed premierą, “Joker: Folie à Deux” może liczyć w USA na otwarcie w wysokości 70 mln dolarów. Byłby to słabszy rezultat od “Jokera” ($96,2 mln) ale biorąc pod uwagę, że kontynuacja jest filmem z elementami musicalu, studio powinno być zadowolone jeśli uzyskany zostanie taki wynik.
Niewiadomą jest, czy fani pierwszego filmu, który osiągnął na całym świecie wpływy w wysokości 1,1 miliarda dolarów, chcą zobaczyć Arthura Flecka i Harley Quinn (Lady Gaga) śpiewających ulubione przeboje swoich bohaterów.
Według opinii jednego z konkurencyjnych szefów marketingu, kampania Warner Bros jest „genialna”. Ponieważ sequel promowany jest jak film o Jokerze, a w dzisiejszych czasach żadne studio przy zdrowych zmysłach nie sprzedaje pełnometrażowego musicalu jak pełnometrażowego musicalu. Kiedy ma się musical filmowy, trzeba „oszukać” widzów, aby poszli go zobaczyć.
Tak samo jak w przypadku produkcji z 2019 roku, światowa premiera “Joker: Folie à Deux” miała miejsce na Festiwalu Filmowym w Wenecji. Pierwsze recenzje przełożyły się na 62% RT. Warto pamiętać, że takim sam wynik miał tuż po premierze w Wenecji i TIFF “Joker” a ostatecznie osiągnął 69%.