Chociaż pomysł z nowym DCU oraz zresetowaniem numeracji takich serii jak „Batman”, czy „Detective Comics” nie do końca spodobał się wszystkim fanom, to należy przyznać, że nowa strategia DC Comics odniosła sukces.

Zamówienia przedpremierowe na 1. numer „Justice League” już wyniosły ponad 200.000 egzemplarzy, co oznacza, że jest to najlepiej sprzedający się komiks w 2011 roku. Również do grona najlepiej sprzedających się tegorocznych komiksów kwalifikują się pierwsze numery serii „Batman”, „Action Comics”, „Green Lantern”, „Detective Comics”, „Superman” i „Flash”, których liczba zamówień przekroczyła 100.000 egzemplarzy.

Zresetowanie numeracji, przynajmniej w tym momencie, odnosi sukces. W nowej strategii fani korzystający z urządzeń cyfrowych będą mogli też kupić cyfrową wersję komiksu, tego samego dnia, kiedy ten trafi na półki sklepowe. Strategia ta ma pomóc ożywić rynek komiksowy, zwłaszcza, że komiksowi bohaterowie co raz częściej wykorzystywani są w różnych obszarach rozrywki.
Czytaj dalej



na platformie Max i w HBO



w kinach

Kalendarium

Sonda

Jak oceniasz "Joker: Folie à Deux"?

Zobacz wyniki