Forum
Już wkrótce
  • "JLA - Liga Sprawiedliwości: Saga o błyskawicy" (WKDCBiZ) - 24 kwi 2024,
  • "Mroczny kryzys na Nieskończonych Ziemiach. Tom 2" - 15 maj 2024,
  • "Nightwing. Bitwa o serce Blüdhaven. Tom 2" - 29 maj 2024,
  • "Batman. Pogromca sprawiedliwości. Tom 2" - 29 maj 2024,

Na oficjalnym forum gry “Batman: Arkham City” pojawiła się sesja pytań i odpowiedzi przeprowadzona z Karlem Stjernbergiem, jednym z grafików produkcji, który zajął się tworzeniem rekwizytów. W rozwinięciu newsa możecie przeczytać jak swoją pracę opisał Karl.

Jaka jest twoja rola w Rocksteady?

Zajmuje się projektowaniem rekwizytów w 3D.

Jak długo pracujesz w Rocksteady?

Pracuję tam już od listopada 2008, czyli już prawie 3 lata.

Co spowodowało, że chciałeś zostać pracownikiem Rocksteady?

Studiowałem grafikę 3D w Szwecji, a częścią tego było zostanie stażystą w firmie produkującej gry komputerowe. Słyszałem tylko kilka rzeczy na temat “Batman: Arkham Asylum” i widziałem zaledwie kilka screenshotów w różnych magazynach, ale to, co zobaczyłem przekonało mnie, aby pracować przy produkcji związanej z uniwersum Batmana.

Jak wygląda twój typowy dzień w pracy?

Mój dzień zaczyna się od dużego kubka mocnej kawy. Następnie sprawdzam harmonogram pracy, włączam 3D Studio Max i zajmuje się tworzeniem. Siedzę tuż obok moich dobrych znajomych, z którymi rozmawiam i żartuję na różne tematy oraz wymieniamy się opiniami na temat tego, nad czym właśnie pracujemy.

Opisz Arkham City

To na prawdę mroczne, wrogie i przygniatające miejsce, gdzie strażnicy są bardziej pokręceni niż więźniowie. Podczas pracy nad “Batman: Arkham City” przez cały czas trwania projektu obserwowałem, jak pomysł staje się prawdziwym miejscem, w którym możesz się pokręcić i skopać ludziom tyłki.

Gdybyś miał podzielić się jakimś doświadczeniem związanym z pracą nad grą, co by to było?

To było świetne doświadczenie, szczególnie biorąc pod uwagę, że to moja pierwsza praca w tej branży. W związku z tym, że zajmuje się tworzeniem rekwizytów, musiałem stworzyć WIELE różnych rzeczy, zaczynając od zwykłych beczek i kończąc na ogromnych znakach, broniach i statuach. Ta różnorodność sprawia, że nie czuję, jakbym robił w kółko tą samą rzecz, co jest bardzo ważną rzeczą w twoim twórczym procesie.

PRZECZYTAJ TAKŻE:

Kalendarium
Sonda

Twoja reakcja na zwiastun "Joker: Folie À Deux"

Zobacz wyniki

Sonda

Najlepsza okładka (Dark Age):