Galeria

twow_cvr_us 274_CPT_DoverDocks_EXT-Trai.JPG 237_CPT_INT-TurkeyBombFacto.JPG 237_CPT_INT-TurkeyBombF(2).JPG 222_CPT_EXT-VeldTownSquare_.JPG 208_CPT_INT-LondonPub_Night.JPG

| JASKINIA PRZED NO MAN’S LAND | NOWA JASKINIA | SKARBY |


Dla czteroletniego Bruce’a Wayne’a sieć jaskiń w skałach wapiennych pod rezydencją było miejscem wzbudzającym strach. Pewnego dnia potknął się i spadł do jednej z nich. Znalazł się w pułapce z setkami nietoperzy zamieszkujących te jaskinie. Szczęśliwie, ojciec wyciągnął go stamtąd. Już jako dorosły człowiek, Bruce wrócił tam, by założyć podziemne sanktuarium, ponieważ jego alter ego potrzebowało schronienia i miejsca do pracy. Ukryte pod rezydencją Wayne’a, wielopoziomowe, rozlegle jaskinie stanowiły doskonalą centralę dla Mrocznego Rycerza. Niestety, nie dotrwała do dzisiejszych czasów (patrz dział rezydencja). Wejście do jaskini prowadziło jedynie przez wielki zegar z kukułką, który był jedynie atrapą, kamuflażem. Otwierało się drzwi, nastawiając go na 22.47 – godzinę, w której zginęli rodzice Bruce’a.

W pieczarze znajdowała się:

  • Sala fizyczno-chemiczna z elektrycznym mikroskopem i urządzeniem, które analizowało kod DNA . Służyło ono, również do przeprowadzania eksperymentów naukowych.
  • Sala „geograficzna”. Jej zadaniem było odnalezienie miejsca pobytu przestępców. Znajdowało się w niej mnóstwo map Gotham, w różnej skali.
  • Sala z trofeami była najbardziej zadziwiająca w starej Jaskini. Znajdowały się w niej takie dziwactwa jak T-REX (robot; replika wielkiego gada wymarłego milion lat temu), wielka moneta pensowa z wizerunkiem prezydenta USA Abrahama Lincolna, moneta Two Face’a(!), Malajski Pingwin, portret Bruce’a Wayne’a, Kaptur Monka (wilkołaka-wampira, z którym Batman rozprawił się , strzelając mu srebrną kulę w łeb – patrz: Detective Comics #31-32), strój Jasona Todda (drugiego Robina), wielka karta Jokera, miecz Deathstroke’a , kapelusze, dziennik Diany Drye’s i… strój nietoperza Thomasa Wayne’a, ojca mściciela (!!!).
  • Generator wody, który jest elektrownią całej jaskini.
  • Pokój z centralnym komputerem jest najważniejszym pomieszczeniem. Dzięki niemu można zidentyfikować głos mówiącego i uzyskać dostęp do archiwów miejskiej gazety, co niezwykle pomaga w identyfikacji wielu faktów.
  • Sala gimnastyczna, gdzie Batman prowadzi swój morderczy trening fizyczny, by nie stracić formy.
  • Pokoje z samolotami, helikopterami, łodzią oraz rakietą, która prowadziła do pobliskiego metra.

Autor: Chudy

dni
0
2
godzin
2
3
minut
0
4
sekund
4
9

Kalendarium

Sonda

Najlepszy plakat z "Batman Forever"

Forum

Już wkrótce
  • Amerykańska Liga Sprawiedliwości: Sprawiedliwość, część 2 (WKKDC) - 31 maja 2017,
  • Gotham 3x21 - 05 Cze 2017,
  • Gotham 3x22 - 05 Cze 2017,
  • Batman, tom 9: Bloom - 07 Cze 2017,

Komiksowe Top 5