 Powoli tempa nabiera kampania promocyjna „Aquamana”. Wkrótce powinien zostać udostępniony pierwszy zwiastun, ale już teraz można obejrzeć głównych bohaterów filmu Jamesa Wana na okładkach magazynu Entertainment Weekly.
Powoli tempa nabiera kampania promocyjna „Aquamana”. Wkrótce powinien zostać udostępniony pierwszy zwiastun, ale już teraz można obejrzeć głównych bohaterów filmu Jamesa Wana na okładkach magazynu Entertainment Weekly. 
„Wodny świat, w którym rozgrywa się mój film, jest tak różne i tak daleki od poprzednich filmów DC, że robię mój własny fantastyczny film science-fiction” – powiedział reżyser James Wan. „To zupełnie nowy podwodny świat, którego nikt wcześniej nie widział w filmie”.
Premiera „Aquamana” 21 grudnia.
Źródło: EW






1. Nareszcie.
2. Pierwsze zdanie newsa jest okropne składniowo. Powinno być „kampania promocyjna “Aquamana” powoli nabiera tempa”.