W internecie pojawiło się sporo nowych informacji o “Batman: Arkham Origins” oraz “Batman: Arkham Origins Blackgate”. Wszystkie pochodzą z majowego numeru “GameInformer”, którego premiera z pewnością przyniesie nam dużo więcej nowych wieści. Poniżej także galeria nowych screenów, a w rozwinięciu czekają na was informacje.



Batman: Arkham Origins

Informacje o historii:

– fabuła jest inspirowana “Batman: Year One” (“Batman: Rok Pierwszy”) oraz historiami z serii “Legends of the Dark Knight”,
– akcja rozgrywa się podczas Bożego Narodzenia kilka lat przed poprzednimi grami,
– Black Mask proponuje sporą fortunę za głowę Batmana,
– najlepsi zabójcy oraz superzłoczyńcy z uniwersum DC chcą dopaść Mrocznego Rycerza,
– policja również ma zamiar go złapać,
– Batman będzie musiał się obronić się przed atakami, odkryć dlaczego Black Mask chce jego śmierci i udowodnić policji, że jest po ich stronie.

Informacje ogólne:

– port “Batman: Arkham City” na WiiU pozwolił zespołowi zapoznać się z silnikiem Unreal 3,
– robiąc prequel zespół ma możliwość przygotowania gruntu dla Rocksteady, gdyby studio chciało zrobić kolejne części serii,
– nowy projekt Rocksteady jest mocno chronioną tajemnicą,
– młody Batman jest szansą dla zespołu na pokazanie świeższego podejścia,
– system walki pozostanie taki sam i zostanie odpowiednio rozwinięty,
– dostaniemy więcej rodzai przeciwników,
– Batman nie będzie tak samo dobrze wyszkolony, jak w poprzednich grach,
– dostaniemy do dyspozycji Batwinga, lecz nie będziemy nim kierować bezpośrednio, ma pomagać w szybkim przemieszczeniu się między kluczowymi, daleko od siebie oddalonymi punktami,
– tryb drapieżnika ponownie się pojawi,
– do dyspozycji będziemy mieć nowy rodzaj pazura, który pozwala m. in. na związanie dwóch przeciwników na raz oraz przyczepianie ładunków wybuchowych na gargulce, które później możemy spuścić na przeciwników,
– zespół zdaje sobie sprawę z tego, że Black Mask nie jest najpopularniejszym przeciwnikiem Batmana,
– do dyspozycji będziemy mieć Stare Gotham oraz Nowe Gotham z większymi drapaczami chmur, obie części miasta połączone są mostem i tworzą ogromną przestrzeń w grze,
– w mieście znajdą się wieże, które zakłócają sygnał i blokują Batwinga, przez co gracz nie będzie mógł poruszać się w szybki sposób między lokacjami, ale będzie miał możliwość ich zniszczenia (to, czy będzie mógł to zrobić, będzie zależeć od nabytych umiejętności)
– gracz będzie mógł zdobywać przychylność policji wykonując różne misje poboczne, jak ratowanie ich przed złoczyńcami,
– w grze znajdą się misje poboczne z innymi superzłoczyńcami w roli głównej,
– dodatkowe misje odblokowują dodatkowe ulepszenia,
– pojawi się system zwany “Dark Knight”, który pomoże graczom ćwiczyć umiejętności Batmana i zdobywać nowe punkty doświadczenia do odblokowania nowych ulepszeń.

Redaktorzy mieli też okazję zagrać w demo produkcji. Rozpoczyna się mniej więcej w godzinę od momentu początku i przedstawia sytuacje, gdzie Batman próbuje odnaleźć Black Maska. W tym celu przesłuchuje Pingwina, od którego dostaje odpowiednie namiary na swojego przeciwnika. W między czasie pojawią się także Deathstroke.

Batman: Arkham Origins Blackgate:

– Warner Bros. chciało, aby gra przypominała produkcje typu Metroid, dlatego też wybrane zostało doświadczone w tym Armature Studio,
– akcja gry toczy się po “Batman: Arkham Origins” i zostaje osadzona na odizolowanej wyspie, na której znajduje się więzienie Blackgate,
– początek gry jest osadzony w Gotham, następnie Batman musi się udać do Blackgate, aby opanować zamieszki,
– historia będzie opowiadana za pomocą dwuwymiarowych animaticów z nagranymi dialogami,
– produkcja będzie side-scrollerem, który nie skupi się na ulepszeniach umiejętności Batmana jak w “Batman: Arkham Origins” i gracz będzie polegać na znajdowanych przedmiotach,
– gracz będzie mógł atakować oraz być atakowany z każdej możliwej strony,
– będziemy mieć możliwość korzystania z trybu detektywa, drapieżnika i innych elementów znanych z normalnej gry, lecz będą one odpowiednio dostosowane do formuły side-scrollera,
– gracz będzie mógł pokonać bossów na różne sposoby,
– stan gry może być zapisany w dowolnym momencie, pomagać będą nam także ustawione punkty kontrolne.

Źródła: ComputerAndVideoGames.com, Nintendo Everything (1, 2)

PRZECZYTAJ TAKŻE:

2 komentarzy
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments

wow! Nie mogę się doczekać!

Zapowiada się ciekawie. Studio ma trudne zadanie do wykonania, ale po tym co tu piszę to chyba można być spokojnym o to, że gra będzie dobra.

już za:
dni
4
5
6
godzin
0
3
minut
2
1
sekund
3
0
Kalendarium
Galeria
batman_sotd_1000742977_4k_oslv_3d_temp_dom_skew ennajytxcaaadqn ennajytwmaatqde 125899098 125540468 125364883_
Komiksowe Top 5